Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args, $id = 0) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $data_object, $depth = 0, $args = NULL, $current_object_id = 0) in /home/tnt3ir/domains/tnt3.ir/public_html/wp-content/themes/sahifa-wpcity/functions/theme-functions.php on line 1962
دوستان عزیز برای پیدا کردن سریع مطالب مورد نظر خود، می توانید از قسمت جستجوی سریع در سایت، یک یا چند کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو نمایید.
یا اینکه بر روی دو آیکون سبز رنگ "طبقه بندی موضوعات" یا "جستجوی کلمات کلیدی" در سمت راست و چپ موجود در بالای سایت کلیک نمایید...
در صورت بروز مشکل در پرداخت الکترونیکی؛ میتونید ایمیلی ، پیامکی، تلفنی یا تلگرامی بگید تا فایلتون براتون ارسال بشه.
داده کاوی در وب یا وب کاوی | داده کاوی در وب یا وب کاوی"/>
طبقه بندی موضوعات
جستجوی کلمات کلیدی
یکشنبه , 22 دسامبر 2024
آخرین مطالب
خانه -> دانلود -> داده کاوی در وب یا وب کاوی

داده کاوی در وب یا وب کاوی

چکيده: در عصر حاضر Web Mining محیط اینترنت جهانی را تبدیل به محیطی کاربردی تر کرده است.که کاربران میتوانند سریعتر و راحتتر اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند که شامل :کشف و تحلیل داده ، مستندات وmulti media از محیط اینترنت جهانی میباشد ,Web Mining از جزئیات سند ومحتویات سند و ساختار Hyper Link برای کمک به کاربر جهت مشاهده اطلاعات مورد نیازش استفاده میکند.
وب و موتورهای جستجو خودشان شامل اطلاعات ارتباطی درباره ی مستندات هستند و Web Mining این ارتباطات را کشف میکند و به سه بخش تقسیم بندی مینماید.
– در اولین بخش Web Content Mining، موتورهای جستجو محتویات را با کلمات کلیدی تعریف میکنندومی شناسند.پیدا کردن کلمات کلیدی محتوا و پیدا کردن یک ارتباط بین محتوای صفحه ی وب و محتوای سوال کاربر، Content Mining گفته میشود.
– Hyper Linksاطلاعاتی را درباره ی سایر مستندات روی وب که در سند دیگری مهم هستند تهیه میکند.این لینکها عمقی را به سند اضافه میکنند و حالت چند بعدی که از خصوصیات وب است ایجاد میکنند. کاوش این ساختار لینک دومین بخش یعنی Web Structure Mining است.
– در نهایت ارتباطی با سایر مستندات روی وب که بوسیله ی جستجوی قبلی شناخته شده اند، وجود دارد. این ارتباط در صفحه های جستجو (log) و دستیابی ذخیره میشود. کاوش این Log ها سومین بخش یعنی Web Usage Mining را تشکیل میدهد.
درک کاربر اغلب یک بخش مهم از Web Mining است. تحلیل جستجوهای قبلی کاربر ،شکلی که کاربر ترجیح میدهد اطلاعات پیدا شده را ببیندو سرعت در پاسخ ممکن است در پاسخ دادن به پرس و جوی کاربر موثر باشد.
Web Mining در ماهیت نظم خاصی دارد.پل زدن بین فیلدهایی مثل اطلاعات بازگشتی ،پردازش زبانهای طبیعی، استخراج اطلاعات ،Machine Learning، پایگاه داده ،داده کاوی ،ذخیره ی داده ، طراحی رابط کاربر و Visual کردن .
تکنیکهای Web Mining کاربردهای عملی در M-commerce ،E-commerce ، E-Government ،E-learning ، آموزش از راه دور ، آموزش سازمانی،تشکیلات مجازی ، مدیریت دانش و کتابخانه ی دیجیتال دارد.
در این تحقیق ما به بررسی جنبه های مختلف Web Data Mining میپردازیم.

 

نوع فایل : فایل ورد  Microsoft Word

تعداد صفحات : 96 صفحه

قیمت فایل:  15500 تومان

 

فصل اول : داده کاوی و وب 3
مقدمه 4
طبقه بندی Web mining 5
داده کاوی و visualization در اینترنت 7
کاوش الگو 8
وب کاوی در E-Commerce 9
فصل دوم : پردازشها و تكنيكهايweb data mining 11
مقدمه 11
مراحل Data mining 16
مراحل جستجو 17
پردازش روي نتايج 18
جنبه هاي واسط كاربر 19
خروجيهاي data mining web: 21
پياده سازيهاي data mining web: 23
فصل سوم : کاوش پايگاه داده هاي وب 29
مقدمه 30
جستجو در پايگاه دادةها در وب 30
داده كاوي شيئي – رابطهاي 31
اشتراك داده در مقابل داده كاوي در وب 31
كاوش پايگاههاي دادة نيمه ساختيافته 32
كاوش و سپس ادغام 33
Web mining و Meta data 34
كاوش متاديتا 35
انبار و كاوش 35
متاديتا براي كاوش چند رسانهاي 36
متا ديتا براي web mining 36
كاوش پايگاه دادههاي توزيع شده، ناهمگن ، وراثتي و متحد در وب 37
ماژولهايي از DP براي داده كاوي 37
داده كاوي روي پايگاه داده توزيع شده 38
كاوش و سپس اجتماع 38
كاوش interoperating و مخزن 39
همكاري ميان عاملهاي كاوش 39
واسط براي مجتمع سازي 40
معماريها وweb data mining 41
ماژولهاي داده كاوي مثل اشياء 41
فصل چهارم : بازیابی اطلاعات و داده کاوی در وب 44
مقدمه 45
موتورهای جستجوگر 46
ماژولهای موتورهای جستجو 46
web data mining برای موتورهای جستجو 47
پویش داده های چند گانه وب 48
کاوش متن 49
کاوش مستقیم روی دادههای غیرساخت یافته 50
کاوش تصویر 51
کاوش ویدئو 52
کاوشAudio : 53
کاوش مستقیم داده با فرمت صدا 53
کاوش نوع داده ی چند رسانه ای 54
سیستم سوال/جواب و داده کاوی وب 54
زبانهایMark up و داده کاوی وب 55
خلاصه 56
فصل پنجم : مدیریت اطلاعات و داده کاوی وب 57
مقدمه 58
همکاری بین عاملهای کاوش 58
مدیریت دانشها و داده کاوی وب 59
مدیریت دانش و داده کاوی وب 60
محاسبات بیسیم و داده کاوی وب 61
کیفیت سرویس و داده کاوی وب 62
اجتماع سرویسهای وب و داده کاوی 63
فصل ششم : کاوش الگوهاي كاربردي و ساختار روي وب 64
مقدمه 65
تحليل الگوهاي كاربردي و روندهاي پيشبيني 65
خروجيها و تكنيكهاي web usage mining: 66
web mining براي e-commerce 75
كاوش ساختار روي وب 76
بازبيني web structure mining 76
جمع بندی و نتیجه گیری 77
گرافیک سه بعدی چیست ؟ 79
کارت گرافیک سه بعدی 80
کارت گرافیک سه بعدی 83
نتیجه گیری 90
مراجع 91

کاربر گرامی

برای دانلود فایل های مورد نظرتان بایستی بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک نمایید .

پس از چند ثانیه ، فایل مورد نظر شما به سبد خریدتان اضافه گردیده و این دکمه تبدیل به دکمه "پرداخت" خواهد شد.

با کلیلک بر روی دکمه "پرداخت" ، وارد صفحه پرداخت خواهید شد .

با وارد کردن اطلاعات و ایمیل خود ، فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردیده و همچنین لینک دانلود فایل بلافاصله برایتان به نمایش درخواهد آمد.

– قابل پرداخت با تمام کارتهای بانکی + رمز دوم

– پشتیبانی سایت ۰۹۳۵۹۵۲۹۰۵۸ – Info@tnt3.ir – universitydatainfo@yahoo.com




سفارش ترجمه متون عمومی و تخصصیفروشگاه اینترنتی کتاب - خرید آنلاین کتاب - دانلود کتاب الکترونیکی
لیست محصولات مورخ 1399/09/27